Avatar billede mikkel. Nybegynder
08. juli 2012 - 16:13 Der er 3 kommentarer

Tv/internet udbydere til antenneforening

Hej eksperter,

Jeg søger en række udbydere af tv/internet løsninger tll min beboerforening. Jeg har Googlet løs, men savner lidt hjælp fra eksperterne. Jeg har kontaktet waoo der ikke kan levere til adressen (Vanløse).

Det eneste umiddelbare krav er, at det skal være via antennestikket og ikke kræver antenner eller paraboler etc :) det må gerne være fiber men det er ikke et krav.

Som sagt søger jeg bare en række udbydere i kan anbefale, så kontakter jeg dem og hører om de kan levere til adressen. Håber i gider hjælpe.

Go sommer
Avatar billede Andyboy Nybegynder
09. juli 2012 - 14:20 #1
Har du talt med Yousee?
Avatar billede mikkel. Nybegynder
20. juli 2012 - 18:10 #2
Jeg har yousee lige nu.. troede ikke de leverede nogle foreningsløsninger?
Avatar billede nubbe Nybegynder
24. juli 2012 - 09:14 #3
Ved ikke om jeg vil anbefale det (Da jeg aldrig selv har prøvet det). Men ved mange boligforeninger bruger Stofa, men har dog også hørt at folk ofte er meget utilfredse med Stofa.

Men jeg ville nok ringe til Yousee først for at se om de ikke har en løsning til Beboerforeninger, en kæmpe virksomhed som den bør da kunne leverede et eller andet brugbart til dit behov.