Avatar billede ansen Nybegynder
09. juli 2012 - 17:16 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Formatering er gået galt

Hej eksperten, jeg har lige fjernet min SSD fra systemet, da der muligvis er en fejl i den og skal have den dækket under reklamation..

Problemet ligger bare i at da jeg skulle installere windows igen, så valgte jeg at den skulle installere på den 400 gb harddisk jeg har.. Det foreløb uden problemer, men da jeg startede systemet op kunne jeg ikke finde min ene 600 gb harddisk.. Tjekkede bios og der var den, kunne også finde den under enhedshåndteringen. Så jeg åbnede easus magic partition op for at finde ud af på en eller anden måde har den lavet min ene 600 gb harddisk om til et system drev, som jeg ikke har adgang til og det andet 400 gb er lavet om til et boot drev som jeg dog har adgang til..

Ville derfor høre om der findes nogle muligheder for at få lavet mit system drev om til et logical, og så få lavet mit boot drev om til systemet, uden at skulle formatere igen?

Her er et billede af easus:
http://i.imgur.com/zKDNb.png

Mange tak for hjælpen ;)
09. juli 2012 - 23:15 #1
Ti hi - Hvilken WINDOWS ?
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7,

---

Se i DISKHÅNDTERINGEN om den har fået tildelt et DREVBOGSTAV ?
Avatar billede ansen Nybegynder
10. juli 2012 - 00:10 #2
MANGE TUSIND TAK!!!!!!!

Det var lige der problemer lå!! jeg takker og bukker!!

Smid venligst lige en svar, så du kan få de fortjente point tildelt! jeg takker igen! :P
10. juli 2012 - 07:58 #3
Ping...