Avatar billede 65934304 Nybegynder
09. juli 2012 - 18:10 Der er 2 kommentarer

Computer gået ned

Jeg har et problem med en Lg stationær.
Har kørt en reperationsdisk.
Den vil også gerne starte, men efter et øjeblik kommer beskeden
Boot device.
Samtidig kan computeren heller ikke finde nogen harddisk hvor windows skal installeres på.
Har I nogen ide hvordan dette problem løses.
Skal jeg ud at købe en anden, eller kan den komme op at køre igen.
Avatar billede scootergrisen Nybegynder
09. juli 2012 - 18:23 #1
Prøv og gå ind i BIOS og se om den kan finde den harddisk.
Der kan du også vælge hvor der skal bootes fra.

Tag DVDer og USB hukommelse og andet ud som kan bootes fra ellers kan det være computeren prøver at boote derfra.
09. juli 2012 - 23:11 #2
www.eksperten.dk/spm/956401#reply_7900738

www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/65934304
www.eksperten.dk/faq#faq-8-5

Du bør (skal) pænt vende tilbage til dine tidliger spørgsmål - det har du slet ikke gjort endnu ???