Avatar billede madslundholm Novice
15. juli 2012 - 10:27 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

Optag skærm og min fætters tale over skype

Hej!
Jeg vil gerne lave LP's(Let's Play) med min fætter.
Men mangler en software der kan optage min skærm og min fætter tale over skype.
Jeg kunne godt tænke mig at det er den samme software så jeg ikke skal installere flere programmer!
Er også faldet over Google Hangout, er det noget man kan bruge og kan det anbefales?

//Mads
Avatar billede claes57 Ekspert
15. juli 2012 - 10:44 #1
skype har mange muligheder for at optage - se http://shop.skype.com/apps/Call-recording-audio-video/index.html
det er så typisk kun skype-billedet, der optages - ikke hele skærmen.
Avatar billede arvinaliari Nybegynder
10. august 2012 - 03:30 #2
Camtasia kan gøre det! Det kan optage dine computer lyde og hvad dine højtaler spiller! + Screencamera :) Programmet koster penge! Du her dog 30 dages prøve!

Har selv arbejdet/arbejder med det, og jeg må sige det er super! Der er mange former for effekter og animationer! ;)

http://www.techsmith.com/camtasia.html
Avatar billede madslundholm Novice
07. november 2013 - 18:05 #3
Lukker