Avatar billede MrLarsen1981 Novice
15. juli 2012 - 10:56 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Flash10d.ocx missing

Hej Drenge og piger

Jeg har fået et problem med at køre "Ports Of Call XXL", istarten virkede det fint, men nu er det begyndt at brokke sig over at den mangler filen

"Flash10d.ocx"

Jeg har kigget lidt på nettet og adobe´s hp uden rigtig at kunne finde en løsning på problemet, så jeg håber en af jer har løsningen på det :)
Avatar billede claes57 Ekspert
15. juli 2012 - 11:35 #1
luk din browser, afinstaller flash
genstart pc
start browser, og hent flash fra www.adobe.dk
Avatar billede MrLarsen1981 Novice
15. juli 2012 - 11:53 #2
Virkede ikke, Ports Of call siger stadig den mangler den omtalte fil.
Avatar billede MrLarsen1981 Novice
15. juli 2012 - 12:40 #3
Jeg fandt selv løsningen.

Her er hvad jeg gjorde.

Afinstallerede Adobe Flashplayer 11 og genstartede
også installerede jeg Ports of Call på ny og installerede flash 6, som åbenbart følger med til spillet, og derfter opdaterede jeg flash til den nyeste version, og nu virker det underligt nok ! :=)