Avatar billede Madshovgaard Nybegynder
15. juli 2012 - 21:36 Der er 5 kommentarer

Wi-fi problemer på HTC Legend telefon

Hej,

jeg har et super frustrerende problem, som jeg håber I kan hjælpe mig med. Jeg kan ikke gå på mit home-network med min HTC Legend telefon. Telefonen lokaliserer netværket uden problemer og signalstyrken er fint, men når man prøver at oprette forbindelse, ender den altid med at skrive 'afbrudt'.

Andre devices i huset har ingen problemer med at oprette forbindelse til det trådløse - PS3, andre smartphones og laptops.

Jeg har prøvet: Hard reset på telefonen (gendan fabriksindstilinger) og at resette min router, men det virker ikke.

For et par dage siden loggede jeg på et andet wi-fi, men jeg kan ikke huske, om der var problemer med mit eget wi-fi på daværende tidspunkt.

I øvrigt er min internetforbindelse helt clean, dvs. der er fx ikke noget password til.

Har I nogen som helst idé om, hvad der kan være galt?

Hjælpsomme svar modtages med kyshånd!

Vh Mads
Avatar billede Slettet bruger
15. juli 2012 - 23:52 #1
hvad hedder din router  vis du har win 7 eller win vista så klik i Computer\Netværk klik under netværksinfrastruktur højreklik på din  på router  klik vis enhedens webside logind med din ID  og se om der er en ugyldigt IP ?
Avatar billede Madshovgaard Nybegynder
16. juli 2012 - 00:18 #2
Jeg har en Zyxel router, og jeg har win 7. Hvor finder man det her netværksinfrastruktur?
Avatar billede Slettet bruger
16. juli 2012 - 11:31 #3
gå i start--> klik på Computer --> klik på Netværk -->netværksinfrastruktur
Avatar billede Madshovgaard Nybegynder
16. juli 2012 - 12:32 #4
Jeg kan ikke finde "netværksintrastruktur" under netværk... :(
Avatar billede Slettet bruger
16. juli 2012 - 14:42 #5
Adgangskode  7383939393939

http://gupl.dk/682625/