Avatar billede fez0 Nybegynder
17. juli 2012 - 15:41 Der er 6 kommentarer

Hjemmeside med tilbud

Hej

Lang historie meget kort:
Vi er 3 drenge/mænd, som alle er i salgsbranchen til daglig. Vi har valgt, at gå lidt selvstændig.

Hvad vil det koste os og få lavet og vedligeholdt en side som:
groupon.com
sweatdeal.dk

Vi har sådan set fundet domæne og navn til vores website (ik købt endnu)

Og er der nogle der evt. kan hjælpe herinde?

Jeg har selv tidligere været lidt inde i html og photoshop webdesign. Men jeg er sikker på, at der skal noget seriøst programmering til her. Så jeg kan muligvis komme med et design selv eller jeg finder/køber en template.

Ser frem til nogle friske svar.
Avatar billede fez0 Nybegynder
17. juli 2012 - 15:49 #1
Hov det er noget med, at man ikke må give point og samtidig tilbyde penge for en opgave? Hvor kan jeg ændre dette? Der er 2 år siden, jeg har været herinde :(
Sorry
Avatar billede areon Nybegynder
17. juli 2012 - 16:19 #2
Hej Fez,
Jeg har opsat et par private løsninger med et Opensource software som jeg også ville kunne tilbyde jer en god pris på opsætningen af.

Smid mig en mail på thomas@cloudelite.net

mvh Thomas
Avatar billede areon Nybegynder
17. juli 2012 - 16:30 #3
Forkert mail - skriv her i stedet. :)  thomassorensenbg@gmail.dk

Sorry!
Avatar billede areon Nybegynder
17. juli 2012 - 16:30 #4
thomassorensenbg@gmail.com selvfølgelig!
Avatar billede fez0 Nybegynder
17. juli 2012 - 16:58 #5
mail sendt
Avatar billede Slettet bruger
22. juli 2012 - 15:12 #6
Hej Fez

Jeg har også lavet forskellige løsninger der kunne minde om det du/I efterspørger, så jeg vil meget gerne høre mere om jeres ideer og tanker.
Hvis I ikke allerede har fundet den/de rette til opgaven, skal du være velkommen til at skrive til mig på osj@device.dk

Vh
Ole Jørgensen