Avatar billede Dass93 Nybegynder
19. juli 2012 - 18:04 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Valg af kabinet

Hej eksperten.

ville høre om nogen har et forslag til hvilket af disse kabineter da er bedst til vandkøling.

1. NZXT Phantom Big Tower
2. CM Storm Trooper Gaming Big Tower
Avatar billede Mcbeer Nybegynder
04. september 2012 - 00:49 #1
Storm Trooper, men ville ikke vælge nogle af dem. Ville meget hellere kigge nærmere på NZXT Switch 810, Corsair 800D eller Silverstone TJ07 eller endda CM Cosmos II. De er dyrere ja, men hvis du alligevel skal smide så mange penge på custom vand (hvilket jeg håber du mener da!!) ville jeg kaste en del efter et kabinet.
Avatar billede Dass93 Nybegynder
06. september 2012 - 21:57 #2
Ja kan godt se at disse kabinetter er bedre til vandkøling direkte. men transporter også computeren rundt en del og synes at jeg er ved at blive lidt træt af at da ikke er håndtag eller noget som helst ordenligt at holde fast i, i kabinetter, så har truffet valget med Cm storm trooper. men tusind tak for hjælpen.

HVIS DU VIL HAVDE POINT SÅ LÆG LIGE ET INDLÆG:D
Avatar billede Mcbeer Nybegynder
06. september 2012 - 22:10 #3
Vil da gerne have point ;) skulle lige finde ud af hvordan det fungerer herinde :)

Hvis du ikke har købt dit hardware endnu så kig på "bitfenix prodigy" og smid et Asus p8z77-i deluxe bundkort i, du kan smide en 240 og en 200mm rad i, og så er der nok til at køle alt hvad du vil :)
Avatar billede Dass93 Nybegynder
07. september 2012 - 08:29 #4
Har allerede Bundkort og alt det her, det eneste jeg mangler er ordenlig køling og nyt kabinet, men tak tusind tak for hjælpen. har tænkt lidt på, bare at opgrader grafikkort til et rigtig godt et som godt nok også er nået dyre. og så kun nedkøle CPU'en med vand. men tak for hjælpen.

PS. mit bundkort er ATX. gigabyte ga-990fxa-ud3