Avatar billede Helmaxen Nybegynder
25. juli 2012 - 16:17 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Regne om minutter og sekunder til sekunder

Hei. Som overskriften sier, gjelder mitt spørsmål denne gangen omregning av minutter og sekunder til kun sekunder, sånn at f.eks. 1,35 minutter gir 95 sekunder. Dette gjelder da i regnearket til Open Office.

Den aktuelle ruten er egenformattert som tid ved M:SS for å få minutter og sekunder, men jeg må alltid skrive eksempelvis 1:35,0 for å få 1 minutt, 35 sekunder. Er det noe der jeg kan gjøre sånn at jeg kun behøver å skrive 1:35, uten bruk av ,0?
Om dette har betydning for eventuell omregning vet jeg ikke, men jeg kunne uansett tenke meg å slippe med ,0.

Håper dette ble forståelig, og at en eller flere har en løsning til meg.
Avatar billede Helmaxen Nybegynder
25. juli 2012 - 16:20 #1
Glemte å nevne at jeg kjører med Win7 Ultimate, fullt oppdatert. :)
Avatar billede Helmaxen Nybegynder
09. august 2012 - 07:32 #2
Kan nevne at jeg selv (ved hjelp et annet sted) har funnet løsningen.