Avatar billede Mydyl Nybegynder
25. juli 2012 - 18:42 Der er 5 kommentarer

fejl ved opstart

jeg har en DELL inspiron 1525 som ikke vil starte op
først spørg den om jeg vil starte op i fejlsikret tilstand eller normal opstart eller 2 andre lige meget hvad jeg vælger kommer den aldrig vidre end at den loader (microsoft corporation) og en grøn load stripe.. hvad kan jeg gøre ??? vil gerne have nulstillet windows
Avatar billede 220661 Ekspert
25. juli 2012 - 20:40 #1
Velkommen til Eksperten
Du har desværre kommet til at lægge dit spørgsmål i den forkerte kategori.
For at afslutte denne tråd skriver du næste indlæg som svar og accepterer dette.
http://www.eksperten.dk/faq#faq-3-1

Sådan opretter du et spørgsmål: http://img515.imageshack.us/img515/1898/fejlpeks.png
Avatar billede 220661 Ekspert
25. juli 2012 - 20:41 #2
Avatar billede DellLytter Nybegynder
26. juli 2012 - 11:06 #3
Hej

Ked af at høre, at du har problemer med din Dell.

Denne guide kan hjælpe dig med de mest alm. problemer med windows: http://support.euro.dell.com/support/topics/global.aspx/support/kcs/document?c=dk&cs=dkdhs1&docid=DSN_361944&isLegacy=true&l=da&s=dhs

Men jeg tror at du i sidste ende bliver nødt til at lave en re-installation fra din Windows disc.

Med venlig hilsen

Karina Hansen
Dell | Social Media & Communities Professional
Følg os på Twitter: @DellLytter og Facebook
https://www.facebook.com/DellDanmark?ref=hl
Avatar billede lillemand22 Praktikant
09. august 2012 - 09:41 #4
har du feks en cd til den windows du køre så kan du tvinge den til a starte op med den
Avatar billede kjeldsted Novice
11. august 2012 - 01:08 #5
#3:
Karina, du bliver nok nødt til liiiige endnu engang at gennemlæse betingelserne for brug af Eksperten.
Følgende uddrag fra FAQ:
Du skal ikke nødvendigvis skrive noget efter dine indlæg. Hvis du vil kan du skrive /minbruger, eller Mvh. minbruger. Et linie med dit brugernavn eller dit rigtige navn er i orden.
Det du ikke må skrive er f.eks. et link til din hjemmeside eller firma.
Eksempel på hvad du ikke må:
Hilsen minbruger www.foo.dk
Eksempel på hvad du godt må:
Hilsen minbruger
/minbruger