Avatar billede ngr Praktikant
25. juli 2012 - 22:46 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Formatering af HD

Min laptop med Windows 7 er efterhånden fuldstændig umulig at arbejde med - lige nu kan jeg ikke engang gå på nettet - så jeg skal i gang med at formatere, geninstallere eller hvad det hedder min HD.
I den anledning har jeg en række spørgsmål:

Hvilke filer er det, jeg skal flytte med over for at få alle mails og alle kontaktpersoner i Outlook med over på den 'nye' HD? (Hvad hedder filtypen)

Hvordan får jeg bogmærkerne i FireFox med over?

Og hvordan bærer jeg ad med at 'formatere' harddisken?

Har jeg glemt noget :-)
Avatar billede pstidsen Novice
25. juli 2012 - 22:56 #1
Lad nu være med at oprette nye tråde hele tiden! Der ER en tråd igang om den formattering, så bliver dog i den...

Hvilke filer er det, jeg skal flytte med over for at få alle mails og alle kontaktpersoner i Outlook med over på den 'nye' HD? (Hvad hedder filtypen)
http://lmgtfy.com/?q=eksporter+mail+og+kontaktpersoner+fra+outlook+%25versionsnummer%25

Hvordan får jeg bogmærkerne i FireFox med over?
Gæt selv: http://lmgtfy.com/?q=eksporter+bogmærker+firefox

Hvordan får jeg bogmærkerne i FireFox med over?
Det HAR jeg været inde på i den anden tråd. Du har bare ikke fået mere vejledning fordi du ikke gider vende tilbage!
Avatar billede jensenjs Juniormester
25. juli 2012 - 23:08 #2
"Har jeg glemt noget :-) "

Ja du har glemt at afslutte rigtig mange spørgsmål.
Der er en rigtig dårlig ting, da de der har hjulpet dig gennem tiden, ikke føler at du respekterer dem eller hele ideen bag eksperten.dk

Så derfor tror jeg efterhånden du kommer til at stå alene med dine problemer.
Avatar billede ngr Praktikant
30. juli 2012 - 19:40 #3
Jeg aner ikke, hvad jeg skal bruge nogle links til Google til.
Men skynd dig at give mig et svar til points, så jeg kan få lukket, inden jensenjs bryder sammen.
Avatar billede jensenjs Juniormester
30. juli 2012 - 22:43 #4
He He jeg overlever nok ;)
Avatar billede pstidsen Novice
31. juli 2012 - 09:26 #5
#3: Jamen der lægger tonsvis af forumtråde og guides på Google, så hvorfor skal vi skrive det igen?
Avatar billede ngr Praktikant
31. juli 2012 - 15:29 #6
Nej, det ved jeg heller ikke. Jeg har kendt til Google i en del år, men det hjælper jo ikke, når jeg ikke ved, hvad jeg skal søge efter på Google.
Avatar billede pstidsen Novice
31. juli 2012 - 23:50 #7
#6: Der står hvad du skal Google i #1 :-)