Avatar billede Chickencry Novice
26. juli 2012 - 23:29 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Lagspikes når jeg filmer BF3

Da jeg købte den her computer spurgte jeg personalet og efter min vens mening som også har et godt indblik i specs og sådan, så burde den godt kunne optage med fraps i Battlefield 3 uden at den skal være på low grafik...
Den har også små lagspikes selvom den er på low grafik.
Jeg skriver specs neden under her :

Corsair Enthusiast Series TX750 V2 - 750W
Antec Nine Hundred Two V3 - ATX Sort
LiteOn iHAS122 - SATA Intern DVD±RW (±R DL) / DVD-RAM Sort
Seagate Barracuda 7200.12 - 3.5″ SATA-600 1TB
XFX Radeon HD 6950 - 2GB
16GB DDR3 1333MHz CL9 Kingston (4x4GB)
Gigabyte GA-990FXA-UD3 (rev. 1.0) - ATX AM3+
Arctic Cooling Freezer 7 Pro Rev2 Multi
AMD Phenom II X6 1090T / 3.2 GHz Processor - 6MB AM3
Avatar billede mireigi Novice
26. juli 2012 - 23:41 #1
Jeg vil undgå Fraps, det kræver alt for mange ressourcer.

Du er langt bedre tjent med at bruge XSplit:
http://www.xsplit.com/

Den kan det samme, og meget mere end Fraps og kræver kun en brøkdel af ressourcerne.
Avatar billede pstidsen Novice
26. juli 2012 - 23:42 #2
Altså hvis man ser på grafikkort og processor, så burde den sagtens kunne spille BF3 i høj grafik, men selvfølgelig en smule lavere når det er med fraps.
Avatar billede Arknold98 Nybegynder
27. juli 2012 - 03:04 #3
Avatar billede Chickencry Novice
27. juli 2012 - 08:10 #4
Okay jeg har tjekket Xsplit ud men problemet er bare at prisen er rimelig høj i forhold til det budget jeg har.
Avatar billede Chickencry Novice
27. juli 2012 - 08:12 #5
@arknold98 filmer det program du anbefaler lige så god kvalitet som fraps? ville meget gerne stadig beholde 1080p på youtube.
Tak for hjælpen hidtil gutter.
Avatar billede mireigi Novice
27. juli 2012 - 11:28 #6
Du kan jo altid downloade den gratis version af programmet og rode lidt med det.

Jeg kender ikke det store til det, da jeg foragter Fraps, og har holdt mig til XSplit siden jeg fandt det. Ja, det koster lidt penge, men det gør gode værktøjer nu engang :)
Avatar billede Chickencry Novice
30. juli 2012 - 07:17 #7
Men kan den gratis version også filme? og hvordan og i hvor lang tid af gangen og hvordan får man fat i klippene?
Avatar billede pstidsen Novice
30. juli 2012 - 10:39 #8
#7: Prøv!!
Avatar billede Chickencry Novice
03. august 2012 - 03:46 #9
Ty bro, men selv i wow får jeg lagspikes når jeg filmer, hmm hvordan skal jeg forklare det? når jeg filmer kører det smooth men så hvert andet eller tredje sekund, kommer der lagspike. håber ikke noget af min hardware er gået i stykker.
for nogle måneder siden har jeg rodet med lidt overclocking inde i amd driver kontrolpanelet, hvor den så rik gigantiske lag spikes og hvor lyden bare kom i en "BRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!" rimelig ofte men det var væk ca en uge efter jeg skiftede indstillingerne tilbage.
Har også tænk på om det kan være nogle viruser, jeg har hørt noget om at de såkaldte processor csrss.exe, winlogon.exe, nvxdsync.exe og nvvsvc.exe kan indeholde virus som de fleste antivirus/malware programmer ikke kan finde.
håber den info vil hjælpe lidt :)
Tak for alt hjælp indtil videre!!
Peace!
Avatar billede pstidsen Novice
03. august 2012 - 08:20 #10
#9: Det kommer an på om processoren lægger i system32 eller andetsteds.
Avatar billede Chickencry Novice
04. august 2012 - 17:13 #11
hvad mener du med det? sry hvis det er et dumt spørgsmål :D
men er det muligt at rykke den rundt? er det hardware eller software?
Føler mig dum.
Tak for hjælp :)!
Avatar billede pstidsen Novice
04. august 2012 - 19:13 #12
Hvis du tror du har virus så følg denne guide: http://www.eksperten.dk/guide/1232
Avatar billede Chickencry Novice
05. august 2012 - 01:54 #13
ok så det er ikke nødvendigt at geninstalere windows?
Avatar billede pstidsen Novice
05. august 2012 - 13:16 #14
Nej, ikke nødvendigvis.
Avatar billede Chickencry Novice
06. august 2012 - 01:51 #15
Jeg har endnu ikke gjordt alt det ham fromsej fortæller man skal gøre det er jeg ikke god nok til.
Men jeg har fundet et andet program der er ligesom fraps bare bedre det lagger ikke og optager næsten lige så god kvalitet. 2min clip fylder 10gigs.
men er der nogen der ved hvorfor mit windows media player lagger når jeg afspiller dem igen efter jeg har optaget.
Avatar billede pstidsen Novice
06. august 2012 - 13:55 #16
Jeg gør ikke.
Avatar billede Chickencry Novice
18. august 2012 - 13:01 #17
meh.