Avatar billede Anne_K Nybegynder
29. juli 2012 - 17:10 Der er 9 kommentarer

HJÆÆÆLLLP!!! Får sort skærme ved tilslutning af bærbar til TV

Hej!

Jeg får sort skærm når jeg tilslutter min computer til mit tv??

Bruger VGA.

Jeg har tidligere ikke haft problemer med det med har åbenbart fået ændret noget i skærmindstillingerne så det ikke fungere mere :-(.

Nogen der kan guide mig i hvordan skærm indstillingerne skal være??

Hilsner fra Anne

P.S.

Computeren er en Toshibare Sattelit L350 med Windows Vista Home Premium

Tv'et er et Panasonic Viera Plasma
Avatar billede pstidsen Novice
29. juli 2012 - 17:26 #1
Sort skræm på begge skærme?

Prøv Fn+FX

X=et tal som er forskelligt fra computer til computer. Bare fordi den F-knap som ligner to skærme.
Avatar billede Anne_K Nybegynder
29. juli 2012 - 18:03 #2
Ja begge skærme går i sort
Avatar billede Anne_K Nybegynder
29. juli 2012 - 18:05 #3
Fn+F5 samtidig virker ikke :-/
Avatar billede scootergrisen Nybegynder
29. juli 2012 - 19:47 #4
Prøv og slå op under fejl 40 i manualen.
Avatar billede ramp Nybegynder
29. juli 2012 - 20:22 #5
Prøv at højreklikke på skrivebordet, og vælg skærm indstillinger. Her kan du definere hvilke skærme der skal vises når "2" er tilsluttet.
Avatar billede pstidsen Novice
29. juli 2012 - 22:27 #6
Avatar billede Anne_K Nybegynder
30. juli 2012 - 00:02 #7
LOOOL Scooter - er slet ikke i tvivl om at det er en fejl 40 :-D - hvis jeg så bare vidste hvad for en af dem det var ;-D
Avatar billede Anne_K Nybegynder
30. juli 2012 - 00:51 #8
Tusind mange tak Pstidsen - nu funger det ;-))
Avatar billede pstidsen Novice
30. juli 2012 - 10:40 #9
Svar til acceptering (ikke dit eget Svar!) :-)