Avatar billede Titanic15 Praktikant
30. juli 2012 - 01:24 Der er 3 kommentarer

Brandt dvd med london billeder.

Jeg har lige lagt over 900 billeder over på min Sony Harddisk optager under fotoalbum, alle er gemt, men hvorfor kan dvd drevet på min pcer så ikke læse den samme dvder?

Det skal lige siges at der er lidt ridser på den, og at jeg efter at jeg lagde et tyndt lag tandpasta på den så virker den da i min Harddiskoptager under dvd.

Kan jeg evt kopiere denne dvder over på en anden ny dvd skive.
fra sony Hardisken over på dvd?
Avatar billede pstidsen Novice
30. juli 2012 - 10:38 #1
Og din computer har både CD og DVD læser? Hvorfor brænder du ikke CD'en på computeren? Har du ikke brænder?
Avatar billede Titanic15 Praktikant
30. juli 2012 - 16:02 #2
Jo men jeg kan ikke læse dvden i brænderen, da den bare ikke ville læses, jeg ville have taget en kopi af den dvd der er itu og lavet en kopi der virker.
Avatar billede 220661 Ekspert
30. juli 2012 - 20:49 #3
Der findes programmer der er meget tålmodige når de læser en cd/dvd
http://www.isobuster.com/
http://www.recoverdisc.com/
har dog ikke haft behov for selv at teste dem, da jeg lagrer mine billeder på hdd.