Avatar billede Martin-Rene Nybegynder
30. juli 2012 - 19:35 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Nokia Lumia 610 SMS alarm

Hej Folkens

Fruen har lige fået en Nokia Lumia 610 med Winodws Phone. Egentligt en ganske fin telefon i begynder klassen, men vi er stødt på noget tåbeligt som en af Jer muligivs har en løsing på.

Hivs hun modtager en SMS men er lige ved noget andet og derfor ikke reagere, så antyder telefonen på ingen måde at hun har modtaget en besked. Hun skal aktivt aktivere displayet på telefonen, før den fortæller noget some helst. Hendes gmale telefon blinkede med to lamper en gang i minuttet, hvis man der var en besked eller ubesvaret opkald.

Kender nogle af Jer en app eller et trick til at få telefonen til at lyse eller blinke ved ulæste sms'er og ubesvarede opkald?
Avatar billede Slettet bruger
30. juli 2012 - 20:18 #1
Avatar billede Martin-Rene Nybegynder
03. august 2012 - 21:27 #2
Hej Rasmus

Det var da noget der kunne bruges.
Tak for hjælpen. Smid et svar så smider jeg pointene til dig.
Avatar billede Martin-Rene Nybegynder
03. august 2012 - 21:38 #3
Hej Ramsus

Fik et par ideer udfra dit link, men vil for en god ordens skyld gøre opmærksom på at dit link er til Google (Anrdoid) men at jeg egengligt ledte efter noget til Windows Phone.

Men tak alligvel.
Avatar billede Slettet bruger
05. august 2012 - 00:43 #4
Avatar billede Martin-Rene Nybegynder
06. august 2012 - 20:47 #5
Hej Rasmus

Har kigget der men kunne ikke rigtig finde nogle.
Men tak alligevel.
Avatar billede Slettet bruger
07. august 2012 - 01:38 #6
www.homealarm.dk/download.php ???????????????????