Avatar billede follmann Novice
31. juli 2012 - 14:41 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Ladestik på Asus N71J er kortsluttet

Jeg kan ikke lade på min Asus N71J længere. Et eller har på bundkort kortsluttet ladestikket.

Men min pc kører fint videre på batterier. Men nu er batterier tomt.

Hvordan kan jeg få strøm på pc/batteri, når ladestikket er defekt.
Avatar billede Slettet bruger
31. juli 2012 - 15:03 #1
hvis den er defekt som den muligvis er må løsningen vel bare være at købe en ny

http://shop.notebookonline.dk/stroemforsyning/asus/n71j/model.aspx

eller denne her

http://www.datamarked.dk/lader/Asus/asus+n71j_47811/kategori.html
m.v.h
Avatar billede follmann Novice
31. juli 2012 - 15:35 #2
Har måske ikke skrevet det klart nok :-)

Det er stikket inde i pc'en der er i stykker. Har haft en måleapperat på stikket i pc'en og der er stikket kortsluttet.

Derfor skal jeg have strøm på pc eller batteri på en alternativ måde.
Avatar billede hjolsen Ekspert
31. juli 2012 - 15:39 #3
Avatar billede Slettet bruger
31. juli 2012 - 16:23 #4
ok forstået

bor du i københavn kan de her her lave det muligvis

http://www.computerplanet.dk/service/

m.v.h
Avatar billede Slettet bruger
31. juli 2012 - 16:25 #5
se under reperation-nyt ladestik

koster

Prisen for udskiftning af et ladestik er Kr. 1299,- og tager kun 1-2 dage at få repareret.

kan det beatle sig ?????
Avatar billede follmann Novice
06. september 2012 - 14:01 #6
Skal da lige huske at lukke dette spørgsmål.

Endte med at bestille et nyt bundkort fra det store udland, til ca, samme pris, som udskiftning af stikket.

Smid et svar hvis der er nogle der vil have del i pointene.
Avatar billede Slettet bruger
07. september 2012 - 08:06 #7
ok