Avatar billede uvoller Novice
31. juli 2012 - 20:35 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

All round bærebar

Hej Eksperter

Jeg ved der har været mange af disse spørgsmål herinde, men jeg prøver lige med et også - håber på jeres hjælp.

Jeg står og skal skifte min 4 år gamle bærebar ud med en lidt mere moderne model ;+)

Jeg bruger den til office, internet, film og en smule spil, her er det mest Diablo 3, EQ eller lign der bliver afviklet.

Jeg har været inde og se på nogle forskelllige modeller, og er kommet frem til 2 muligheder, men der er garanteret mange.

http://www.edbpriser.dk/baerbar/acer-aspire-v3-771g-73618g75makk-id-6725203.aspx

http://www.medion.com/dk/electronics/prod/MEDION%C2%AE++ERAZER%C2%AE+X6821+%28MD+98114%29/30014179A1?category=gamer_notebooks_20

Jeg ville gerne høre jeres input til de 2 maskiner, eller om der er andre forslag som er bedre / billigere

På forhånd tak
Avatar billede poko1 Ekspert
31. juli 2012 - 22:19 #1
Jeg kan varmt anbefale Medion. og Acer ville være mit sidste valg.
Avatar billede Slettet bruger
01. august 2012 - 00:06 #2
den fra medion er bedre
Avatar billede pstidsen Novice
01. august 2012 - 00:34 #3
Jeg vil IKKE anbefale Medion. Det er plastikbras på højde (eller lavde) med Acer. Derudover kan jeg ikke tage dem seriøst når de sælges i Aldi.
Avatar billede pstidsen Novice
01. august 2012 - 00:41 #4
Disse har en smule dårligere specifikationerne, men kvaliteten er meget højere. Især MSI er et godt valg.

http://www.edbpriser.dk/Product/Compare.aspx?clist=5171384;5216622;6539978;6718966
Avatar billede poko1 Ekspert
01. august 2012 - 07:52 #5
#3 mage til noget sludder er det længe siden jeg har hørt!
Jeg kunne nævne flere der er betydelig mere plastik.
Avatar billede pstidsen Novice
01. august 2012 - 10:26 #6
Men Aldi..
Avatar billede poko1 Ekspert
01. august 2012 - 10:42 #7
Nu køber jeg jo dirrekte hos Medion.Nu har jeg jo været inden for denne verden siden 1982 og har haft adskillige modeller hvoraf medion har været den absolut bedste0 og  de 2 dårligste og mindst servicevenlige er så absolut Acer derefter kommer HP ind på en absolut næstsidste plads.
http://kortlink.dk/medion/b9zz
Avatar billede pstidsen Novice
01. august 2012 - 10:47 #8
Jeg ville bare aldrig købe en Medion eller anbefale det . At du har en anden mening kan jeg jo ligesom ikke gøre så meget ved..
Avatar billede uvoller Novice
01. august 2012 - 20:37 #9
Hej med jer

Tak for de mange svar - og så med kort respons det er super lækkert.

Den Medion maskine du linker til pokot den kan vel uden problemer klare de behov jeg har - så skal jeg nemlig have bestilt en sådan.

Jeg har før haft Medion, både som bærebar og stationær(er faktisk den jeg sidder ved nu) og de har begge fungeret rigtigt godt - så jeg er ikke nervøs for at købe en sådan igen.

Dropper du et svar pokot så kan du få nogle point ?

Endnu engang tak for alle input
Avatar billede poko1 Ekspert
01. august 2012 - 20:47 #10
Læg du bare selv et svar er ikke særlig poient hungrende!
og ja jeg vil mene at den klarer næsten alt jeg spiller ikke spil men kører tunge grafik og Cad programmer på sådan en:-))
Avatar billede uvoller Novice
01. august 2012 - 20:51 #11
Jeg takker så meget - den bliver bestilt iaften

Endnu engang tak for hjælpen til jer alle