Avatar billede Chewie Novice
01. august 2012 - 10:01 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Freelance HTML5/JS/Ext/PHP/MySql - 2-3 dage om ugen i København

Hej

Vi søger i webjuice.dk en programmør der kan side fast hos os 2-3 dage om ugen. Vi sidder i et fedt iværksætter miljø i københavn NV sammen med virksomheder som bl.a. Amino

Dine opgaver bliver at videre udvikle nogle at de projekter vi har startet sideløbende med vi driver http://www.webjuice.dk som laver online markedsføring for nogle at danmarks største hjemmesider.

Projekter:
Sitebeak.com
GAdetektive.com
webshopindeks.dk

Nogle at fællesnævnerne i projekterne er at vi bruger rigtig mange APIer fra bl.a. Google samt har brug for at crawle hjemmesider for infomationer.

Det er et plus hvis har erfaring med flere at følgende:
- HTML5
- JS
- Ext
- PHP
- MySql
- APIer
- Amazon hosting

Ligeledes er det vigtig at du er god til at kommunikere og estimere opgaver.

Skriv en mail til mig Søren Riisager sr#webjuice.dk hvis du er interesseret - gerne med referencer til tidligere projekter du har været med i.

Glæder mig til at hører fra dig
Avatar billede Chewie Novice
01. august 2012 - 10:15 #1
note: jeg kan fanges på 50838383 hvis det skulle være nogle indledende spørgmaål
Avatar billede conrado Nybegynder
07. august 2012 - 16:22 #2
Hi ,
  I am a software programmer . I have my own company here in cph.
I can code in html5 ,aJAX,xhtmL,javascript, PHP,C# , Ecommerce softwares.
  write back to me , I send a list of my previous work .
regards,
ronplex
Avatar billede Chewie Novice
08. august 2012 - 11:03 #3
Hi ronplex

thank you

I'd love to see your previous work
Avatar billede conrado Nybegynder
08. august 2012 - 18:13 #4
forward med ur mail adress , iw ill send u a list
Avatar billede Chewie Novice
17. september 2012 - 15:55 #5
lukker