Avatar billede Titanic15 Praktikant
01. august 2012 - 13:10 Der er 5 kommentarer

Canon 1100D

Kender en der lige har købt dette kammera.
Hun har lige været på ferie der virkede det fint.

Men nu sker der ikke rigtigt noget når hun klikker på udløser knappen.

Hvad kan der være galt.
Nu skal hun snart på ferie igen, så hun vil helst have det til at virke igen snarest.
Avatar billede kjeldsted Novice
01. august 2012 - 13:15 #1
Det lyder vist umiddelbart som en defekt af en eller anden art.
Det nemmeste er nok at tage en tur til forhandleren med det.
Avatar billede Titanic15 Praktikant
01. august 2012 - 13:20 #2
Jeg kiggede det lige efter
og kunne ikke lige se hvorfor det ikke skulle virke

Nu er hun taget ind der hvor hun købte det
så håber hun kan få det klaret med det samme.

men jeg er også bange for at det er en defekt.
Avatar billede kjeldsted Novice
01. august 2012 - 13:27 #3
Hvis det er helt nyt, så skal det jo bare byttes. Så medmindre forretningen er løbet tør, burde det kunne løses ret hurtigt.
Avatar billede Blandy Praktikant
01. august 2012 - 16:00 #4
Nu er der vel strøm på batteriet? :-)

Kan også være at den er sat til manuel rensing af sensor, og derved bare holder spejlet oppe.

Men lad os hører hvad du finder ud af efter en tur i forrestningen.
Avatar billede kjeldsted Novice
01. august 2012 - 16:06 #5
Jeg formoder da I her tjekket for størm og at I har prøvet at slukke og tænde kameraet!?
Hvis ikke er #4 da nogle gode bud. Hvis I har tjekket dette kan det ikke være forslagene i #4.