Avatar billede faithless Praktikant
03. august 2012 - 10:59 Der er 1 løsning

Tæl blanke ud fra 2 kriterier, altså 3 ialt (c:

Hej

Jeg ønsker at tælle blanke celler i et ark, ud fra 2 andre kriterier. Det kunne f.eks. være at cellen i kolonne A skulle være København og cellen i kolonne B skulle være <> "" og cellen i kolonne C skulle så være =""

Jeg har prøvet at fedte lidt med sumprodukt som array formel, men kunne ikke få det til at gøre som jeg ønskede. Har også prøvet at lege lidt med ER.TOM og ANTAL.BLANKE, men kunne ikke lige få det til at virke.

Håber i kan hjælpe og at det giver mening hvad jeg har skrevet (c:

Mvh
Thomas
Avatar billede faithless Praktikant
03. august 2012 - 11:19 #1
Har fundet en løsning, lukker spørgsmålet.