Avatar billede kizz71 Novice
03. august 2012 - 14:25 Der er 1 kommentar og
1 løsning

MPEG-4 DVB-C BOKS og 2 TVér

Tænker at købe denne http://www.denver-electronics.com/denver-dcb-109hd/ da mit fjernsyn ikke har den nødvendige tuner...jeg vil så tilkoble 2 tv til den,en til stuen og en til børneværelset.Stue tvét har både alm antennestik,scart og hdmi,mens børne tvét kun  har alm antenne og scart.Jeg vil gerne bruge ekstern harddisk funktionen på den,da drengen har en masse Avi film liggende,men jeg blir i tvivl om,hvordan jeg skal tilslutte det.Kan det hele..kanaler,filer på ekstern harddisk evt bare køre på alm antennekabel ?
Avatar billede 220661 Ekspert
03. august 2012 - 20:37 #1
Hvis den kan det vil det sandsynligvis ikke blive den gode digitale kvalitet, og i vil få samme signal på begge tv.
Lyden vil formodentlig være mono.
Ved ikke man på dette apparat kan køre hdmi til det ene tv og scart til det andet??
Det burde i hvert fald give en bedre kvalitet hvis man kan.
Kender ikke nogen der har sådan en boks desværre så jeg kan spørge.
Avatar billede kizz71 Novice
07. oktober 2013 - 07:39 #2
købte den og det virker...