Avatar billede stef Praktikant
03. august 2012 - 17:30 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

konvertering fra WMV til Mpeg4filmformat

Hej,

Nogen som kender en god og gerne GRATIS konverter så man kan få konverteret sin fuldt ud legale medfølgende kopi af en film om til et format som kan ligge på ipod touch 4gen.

system windows 7

tak på forhånd

stefan
Avatar billede Mik2000 Professor
03. august 2012 - 18:02 #1
Det er ikke helt gratis men meget billigt: avs4you - stor pakke med mange af den slags programmer

By the way bliver det ikke lovligt, da digital kopiering af film er forbudt i DK, også selvom det er backup eller til anden enhed.
Pænt tåbelige regler i et moderne samfund, hvor man har 5 enheder der kan vise tingene
Avatar billede Slettet bruger
04. august 2012 - 07:40 #2
Avatar billede stef Praktikant
04. august 2012 - 10:21 #3
tak
Avatar billede Slettet bruger
05. august 2012 - 09:22 #4
det er ikke meningen du selv skal lægge et svar og acceptere

det er meningen du skal bede den der hjalp dig lægge et svar du accepterer men ok hvis du selv fandt svaret er det vel i orden

at du har muligheden for at lægge et svar skyldes kun at hvis du ikke opnåede noget selv at kunne lukke det

vores regler står foroven under FAQ
også hvordan man opretter og lukker spørgsmål
Avatar billede stef Praktikant
13. august 2012 - 13:57 #5
Mange tak for dette - jeg vil meget gerne give points og gøre det rigtigt - så hvis jeg har læst korrekt, kan jeg give dig treatmenice points hvis du svarer tilbage på denne... har gjort det forkert før :)

mvh
Avatar billede Slettet bruger
13. august 2012 - 15:10 #6
hvis man er nu her på siden er det også svært

når man har fået klaret sit spørgsmål og syntes hjælpen er på plads beder du vedkommende eller flere lægge et svar
den eller dem accepterer du
nu er spørgsmålet lukket og du kan ikke gøre yderligere ved det

m.v.h
Avatar billede stef Praktikant
13. august 2012 - 15:16 #7
Tak ! og lad os gerne lukke den her

mvh
Avatar billede Slettet bruger
13. august 2012 - 15:53 #8
spørgsmålet og svar muligheden er lukket

det gjorde ddu ved at acceptere dit eget svar

m.v.h