Avatar billede MHougesen Nybegynder
04. august 2012 - 20:49 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Problem Med Computer

Hej jeg har haft en Toshiba Equium A200-1V0 liggende i lang tid så idag bestemte jeg mig for at jeg ville prøve at se om den virkede, den kunne godt tænde men hvergang kommer "Windows Boot Manager" frem og siger:

"Windows has encountered a problem communicating with a device connected to your computer.

This error can be caused by unplugging a removable storage device such as an external USB drive while the device is in use, or by faulty hardware such as a hard drive or CD-ROM drive that is failing. Make sure any removable storage is properly connected and then restart your computer.

If you continue to receive this error message, contact the hardware manufacturer.

  File: \Boot\BCD

  Status: 0xc00000e9

  Info: An unexpected I/O error has occurred."
Så hvordan fikser jeg det?

Info:

Link: http://uk.computers.toshiba-europe.com/innovation/jsp/SUPPORTSECTION/discontinuedProductPage.do?service=UK&PRODUCT_ID=138201

Styre system: Windows Vista Home Premium
Avatar billede MHougesen Nybegynder
04. august 2012 - 21:17 #1
Hvis/når den begynder at virke vil jeg installere Linux på den
Avatar billede MHougesen Nybegynder
04. august 2012 - 22:05 #2
Jeg har røgget spørgsmålet herover http://www.eksperten.dk/spm/966939
Avatar billede MHougesen Nybegynder
04. august 2012 - 22:06 #3
rykket*