Avatar billede MHougesen Nybegynder
04. august 2012 - 22:04 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Hvordan fikser jeg dette?

Hej jeg har haft en Toshiba Equium A200-1V0 liggende i lang tid så idag bestemte jeg mig for at jeg ville prøve at se om den virkede, den kunne godt tænde men hvergang kommer "Windows Boot Manager" frem og siger:

"Windows has encountered a problem communicating with a device connected to your computer.

This error can be caused by unplugging a removable storage device such as an external USB drive while the device is in use, or by faulty hardware such as a hard drive or CD-ROM drive that is failing. Make sure any removable storage is properly connected and then restart your computer.

If you continue to receive this error message, contact the hardware manufacturer.

  File: \Boot\BCD

  Status: 0xc00000e9

  Info: An unexpected I/O error has occurred."
Så hvordan fikser jeg det?

Info:

Link: http://uk.computers.toshiba-europe.com/ (...)

Styre system: Windows Vista Home Premium
Avatar billede MHougesen Nybegynder
04. august 2012 - 22:04 #1
Hvis/når den begynder at virke vil jeg installere Linux på den
Avatar billede swiatecki Novice
04. august 2012 - 22:34 #2
Du kan bare installere Linux, det er lige meget om windows ikke kan starte?
Avatar billede MHougesen Nybegynder
04. august 2012 - 22:36 #3
Skal jeg bare putte det på et USB stik?
Avatar billede swiatecki Novice
04. august 2012 - 23:09 #4
Ja, USB eller CD/DVD
Avatar billede MHougesen Nybegynder
04. august 2012 - 23:25 #5
Er Ubuntu et dårligt valg/
Avatar billede MHougesen Nybegynder
04. august 2012 - 23:27 #6
?
Avatar billede swiatecki Novice
05. august 2012 - 12:15 #7
Ubuntu er et ganske udemærket valg
Avatar billede MHougesen Nybegynder
05. august 2012 - 17:07 #8
Jeg spurgte også på en anden hjemmeside og personen der mente at det var harddisken der var noget galt med
Avatar billede MHougesen Nybegynder
05. august 2012 - 18:58 #9
Hvordan kan jeg installere det når jeg aldrig kommer til Windows Boot Manager?
Avatar billede MHougesen Nybegynder
05. august 2012 - 19:28 #10
Her er et billede af hvordan det ser ud når man starter pcen op http://troll.ws/i/E0BbHE.jpg(Undskyld for dårligt billede)
Avatar billede MHougesen Nybegynder
10. august 2012 - 08:39 #11
Kan en af jer ikke lige smide et svar så vi kan få lukket det her spørgsmål (PS det virkede at installere Linux)
Avatar billede swiatecki Novice
05. september 2012 - 21:55 #12
Svar til luk
Avatar billede MHougesen Nybegynder
05. september 2012 - 22:48 #13
Tak