Avatar billede sobr Nybegynder
05. august 2012 - 21:41 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

HP windows 7 - musik lacker

Hej eksperter

Når jeg hører musik på min HP windows 7 bærbar, spiller musikken ikke perfekt. Den hakker ikke, men hvis man kender en sang og ved hvordan lyden SKAL lyde, er det p....irriterende at høre på.

Håber I forstår, hvad jeg mener ?

På forhånd tak :)
Avatar billede KHHP Juniormester
05. august 2012 - 22:07 #1
Kan du uddybe dit problem lidt mere.
Jeg har selv en HP, og når den bliver varm kan lyden finde på at fryse i et sekund eller to og derved går alt lyd i en slags loop.
Hvis lyden ikke lyder som den skal, dvs. er forvrænget, der er nogle lydniveauer der er svære at høre, så har det ofte noget med lydkortets EQ at gøre, ellers så er det de indbyggede højtalere, og hvis du har eksterne højtalere sluttet til, så er det enten højtalernes stik eller stikket i computeren der er noget galt med.
I første omgang kan du gå ind på hp.dk og hente nyeste lyddriver til din maskine under punktet support og drivere.
Avatar billede sobr Nybegynder
05. august 2012 - 22:17 #2
Jeg vil sige at lyden er lidt forvrænget - men der skal jo heller ikke meget til for at ødelægge nydelsen.

Ok, så må jeg jo ind og prøve en opdatering af driver - var ellers i den tro, at den selv klarede den slags :)
Avatar billede sobr Nybegynder
11. august 2012 - 07:54 #3
KHHP > vil du lægge et svar :)
Avatar billede sobr Nybegynder
20. august 2012 - 06:22 #4
Svar