Avatar billede jklausen Juniormester
07. august 2012 - 16:40 Der er 2 kommentarer

Meddelelsen nåede ikke frem til nogle af eller alle de ønskede modtagere.

når jeg videresender en mail og vælger nogle personer som modtagere, vælger jeg ofte at sende en mail til mig selv. I næsten alle tilfælle går det fint med at sende til alle modtagere undtagen mig selv - og adressen er korrekt. Er der nogle der har et godt bud? Mailserver er pop3 fra www.exchangeserver.dk
Avatar billede ptj_11 Forsker
08. august 2012 - 08:01 #1
Skriver du din egen mailadresse, når du videresende til dig selv?
Detkunne tænkes, at du er kommet til at enten at skrive forkert, eller også måske sætte et blanktegn ind.
Har du set grundigt efter i de mails, der er blevet afvist?
/ptj_11
Avatar billede jklausen Juniormester
28. august 2012 - 16:43 #2
jep, jeg har set ordentlig efter...