Avatar billede DCNR Nybegynder
08. august 2012 - 23:49 Der er 4 kommentarer

Underlige processer - lidt hjælp =)

Hey folkens

Jeg har lige fået min nye Asus Zenbook UX32VD, som derfor har en helt ren windows 7 (efter at have fjernet nogle af de programmer Asus smed på den)

Jeg undrer mig dog over to processer, som jeg ikke kan finde mange info omkring på Google

De ligner hinanden:

DptfParticipantProcessorService.exe

Og

DptfPolicyConfigTDPService.exe

Begge kører i 32-bit tilstand, hvis det hjælper (de har begge *32 efter sig i joblisten)

Jeg kan se under start i msconfig, at der starter en proces, der ligner de to:

DptfPolicyLpmServiceHelper.exe

Denne proces starter fra C:\Windows\Syswow64

Nogen der kender til disse processer - om det er noget jeg kan slå fra uden at det påvirker computeren (går ikke ud fra det er noget virus siden den er helt nyformateret, men you never know =) )

Mange tak for jeres tid og hjælp =)
Avatar billede DCNR Nybegynder
09. august 2012 - 10:38 #2
Hej og tak for svaret...

Jeg har fundet de to sider, og der er ikke rigtig nogen oplysninger omkring hvad de to processer gør... Står egentlig bare at de ligger i den mappe, som jeg har nævnt =)
Avatar billede Slettet bruger
09. august 2012 - 11:03 #3
denne her er gratis at bruge
det er en udvidet manager der viser de processer der kører i pc
du kan stoppe og starte processer så pas lidt på

du kan på de fleste processer højre klikke og så videre - sværere er det ikke

når du komme videre er google din ven

du skal ikke lade dig forskrække af navnet - det hedder den bare

http://processhacker.sourceforge.net/

m.v.h
Avatar billede Slettet bruger
11. august 2012 - 08:08 #4