Avatar billede scoty Nybegynder
10. august 2012 - 10:52 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Udskrive kalender i outlook, hvor flere delte kalendere indgår.

Hej eksperter,

Har brug for en funktion som kan udskrive flere delte kalendere i outlook i én enkelt kalender, hvor der fx. er en filter på, hvor kun ferie for den enkelte medarbejder indgår.

Er det muligt?

Alt.
Findes der et bedre overblik en grp.kalender i outlook?

//Scoty
Avatar billede ptj_11 Forsker
12. august 2012 - 07:10 #1
Få alle til at sende deres feriebestilling til en kalender, så har du overblikket der.
/ptj_11
Avatar billede scoty Nybegynder
13. august 2012 - 14:47 #2
Så svaret er nej?
Avatar billede ptj_11 Forsker
13. august 2012 - 19:39 #3
Jeg kender ikke umiddelbart nogen funktion,  der kan det du efterspørger.
Måske findes der et 3. parts utility der kan klare det, men jeg kender ikke til noget.
Så lige her og nu er svaret nej.
/ptj_11
Avatar billede scoty Nybegynder
14. august 2012 - 10:00 #4
Ok - dump et svar - så deler vi point!
Avatar billede ptj_11 Forsker
14. august 2012 - 14:08 #5
OK
/ptj