10. august 2012 - 10:52Der er
3 kommentarer og 2 løsninger
Udskrive kalender i outlook, hvor flere delte kalendere indgår.
Hej eksperter,
Har brug for en funktion som kan udskrive flere delte kalendere i outlook i én enkelt kalender, hvor der fx. er en filter på, hvor kun ferie for den enkelte medarbejder indgår.
Er det muligt?
Alt. Findes der et bedre overblik en grp.kalender i outlook?
Jeg kender ikke umiddelbart nogen funktion, der kan det du efterspørger. Måske findes der et 3. parts utility der kan klare det, men jeg kender ikke til noget. Så lige her og nu er svaret nej. /ptj_11
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.
Følg dette spørgsmålOpretPreview
Flere spørgsmål fra Office & Kontorpakker kategorien