Avatar billede khpaulsen Nybegynder
10. august 2012 - 13:47 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Harddisk til usb harddisk

Hej
Jeg har et tv med usb indgang på, og en pc med flere harddiske i.
Det her tv kan så kun bruge de her usb indgange med usb harddiske med ekstern strømforsyning.

Derfor vil jeg høre om man på nogen måde kan sætte min pc til usb indgangen, så tv'et vil genkende den som en usb harddisk?

Håber det giver mening, ellers så spørg!
Avatar billede claes57 Ekspert
10. august 2012 - 15:46 #1
det vil ikke virke - tv vil søge et filformat (fat32/ntfs), og det vil din pc ikke svare med.
Avatar billede fuglen1 Novice
11. august 2012 - 00:27 #2
En ide kunne være at bruge en 2,5" harddisk eller en rigelig stor usb nøgle feks 16 eller 32gb.

Hvis du vil være fri for ekstern strømforsyning.

Det er dog ikke sikkert at fjernsynet kan give nok strøm til 2,5" disk via usb stikket uden ekstern strøm, det tilfælde har jeg haft med min gamle Denver dvb-t boks.
Sætte en pc til et fjernsyn har jeg ikke forsøgt eller leget med via usb.
Avatar billede khpaulsen Nybegynder
11. august 2012 - 07:55 #3
Mit fjernsyn, skal bruge fat eller fat 16 når det skal opdateres?

fjernsynet kan ikke levere strøm nok til en usb nøgle, når man skal optage noget, men kan godt afspille fra usb stick
Avatar billede claes57 Ekspert
11. august 2012 - 08:28 #4
nogle eksterne usb-harddiske på 2½" kommer med et dobbelt usb-stik i den ene ende. Den 'mest lige' skal i tv, og den påkoblede kan du sætte i en usb-strømforsyning. Så er der rigelig strøm til at tv kan optage på en harddisk (og stadig næsten lydløst)
Avatar billede khpaulsen Nybegynder
12. august 2012 - 11:46 #5
tja jeg håbede ikke jeg skulle ud at købe en ny harddisk.
Avatar billede khpaulsen Nybegynder
15. august 2012 - 14:49 #6
Er der nogen der har flere forslag?
eller er der kun overstående mulighed
Avatar billede khpaulsen Nybegynder
17. august 2012 - 08:20 #7
Nå jeg lukker