Avatar billede jailbird Nybegynder
10. august 2012 - 15:27 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

3D animated DEMO video

Hej alle

Jeg har lige købt et Philips 3D tv og 3d blue ray afspiller.

Jeg har allerede forskellige film men jeg søger en demo video som dem i butikkerne, hvor man virkelig fornemmer tingene kommer ud af skærmen (og ikke bare dybden i billedet).

Jeg søger ikke trailers på diverse 3d film men egentlige demonstrationsvideoer. De skal kunne downloades på nettet og overføres til USB som jeg kan sætte i maskinen.

Nogen som kan hjælpe med et godt link til en gratis lovlig demo film uden man skal oprettes som bruger og alt muligt!!!????
Avatar billede jailbird Nybegynder
10. august 2012 - 15:28 #1
helst animeret og ikke "rigtige" film
Avatar billede mireigi Novice
10. august 2012 - 16:58 #2
Du kan finde dem på YouTube:
http://www.youtube.com/watch?v=4qFS6Msz_eI
Avatar billede jailbird Nybegynder
10. august 2012 - 18:56 #3
det skal være animated og den du har linked til er jo ikke en af dem der er animeret og med bolde og alt muligt der kommer ud i hovedet på en. Andre der har et kvalificeret link?
Avatar billede mireigi Novice
10. august 2012 - 21:25 #4
Det havde jeg overset med animeret, men her er en animeret så:
http://www.youtube.com/watch?v=S4rx5nT4JWk
Avatar billede jailbird Nybegynder
11. august 2012 - 14:28 #6
mireigi: Den du fandt var lige præcis noget i den stil jeg kigger efter! Meeen, den er ikke i 3d og tanken er at jeg gerne vil kunne downloaded en fil og så tilslutte den mit tv så jeg netop kan opleve en video der kun går på at demonstrerer 3d effekter. Ved du hvor jeg vil kunne hente netop denne video i et mvk format eller lignende?

Læg i øvrigt svar så du kan få point
Avatar billede mireigi Novice
11. august 2012 - 16:03 #7
Jeg ved ikke hvor du kan hente den. Der må du prøve at søge på Google efter den. Det var sådan at jeg fandt videoen, og der var masser af links til steder at downloade den.
Avatar billede brasso Forsker
13. august 2012 - 14:59 #8
Avatar billede brasso Forsker
13. august 2012 - 15:00 #9
Sorry
det var vist ikke rigtig noget. :-(