Avatar billede lunddata Nybegynder
11. august 2012 - 08:48 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Generere pdf

Har resultater fra løb.
Ønsker at hver løber skal kunne udskrive diplom på eget opnået resultat.
Løberen skal ud fra indtastet navn eller løbsnr. kunnne finde og printe diplomet ud.
Jeg kan eksportere resultater via f.eks csv-fil, men hvordan kommer jeg så videre?
Forslag...
Avatar billede olsensweb.dk Ekspert
11. august 2012 - 09:36 #2
du kunne også prøve at kigge på en af disse class's http://www.phpclasses.org/browse/class/18/top/rated.html
opret dig som bruger for at downloade der er gratis, og du bliver ikke spammet
Avatar billede coderdk Praktikant
11. august 2012 - 22:15 #3
Hold dig til f.eks. tcpdf, som ronols henviser til - Den er god og rimelig nem at arbejde med. Den forstår tilmed HTML hvis det ikke er for avanceret.
Avatar billede lunddata Nybegynder
14. august 2012 - 07:15 #4
Prøver med
http://www.tcpdf.org/
.... og rent praktisk hvordan kommer jeg så videre med at udforme muligheden for at indtaste et bestemt resultat og så generere diplom?
Avatar billede lunddata Nybegynder
23. marts 2014 - 19:57 #5
er nødt til at afslutte