Avatar billede caloni Nybegynder
12. august 2012 - 18:58 Der er 18 kommentarer

Gemme gif fil med bevægelse

Jeg vil gerne gemme tre billeder med bevægelse i gif format. Kan man ikke det?
Når jeg højreklikker og vælger 'Gem som ...' får jeg kun mulighederne png og bitmap at vælge imellem.
Avatar billede claes57 Ekspert
12. august 2012 - 19:03 #1
bare gem dem som png (det er bedre end bmp).
Og hent en prøveversion af http://www.coffeecup.com/animation-studio/
så kan det nok laves (gratis i de første dage)
Avatar billede pstidsen Novice
12. august 2012 - 19:08 #2
Er det en gif fil du har fundet på nettet eller er det en du er ved at lave selv?
Avatar billede caloni Nybegynder
12. august 2012 - 19:09 #3
Det er en gif på nettet.
Avatar billede caloni Nybegynder
12. august 2012 - 19:12 #4
Hvis det er ndøvendigt at installere et helt program for at få dem til at fungere, vil jeg bare glemme det. Syntes det er for meget. Drejer sig kun om tre filer. Og sidst jeg havde brug for det, var vist ... aldrig.
Avatar billede jensenjs Juniormester
12. august 2012 - 20:07 #5
Di skal gemme dem som gif (89a)
Avatar billede caloni Nybegynder
12. august 2012 - 20:19 #6
Hvordan gør jeg det, når jeg kun kan vælge imellem png og bitmap?

Hvad er 89a?
Avatar billede caloni Nybegynder
12. august 2012 - 20:31 #7
Hvis du mener give den endelsen .gif og så gemme, så fungere det ikke.
Avatar billede pstidsen Novice
12. august 2012 - 20:46 #8
Din browser kan vise gif filer. Også dem der lægger lokalt. Du skal bare åbne gif filen med en browser.
Avatar billede caloni Nybegynder
12. august 2012 - 20:46 #9
Avatar billede caloni Nybegynder
12. august 2012 - 20:47 #10
Din browser kan vise gif filer. Også dem der lægger lokalt. Du skal bare åbne gif filen med en browser.

Der er sket flere gange. Men der er altså ingen bevægelse!
Avatar billede jensenjs Juniormester
12. august 2012 - 21:12 #11
Som der er skrevet flere steder, din browser kan gemme gif.
Hvad bruger du til at gemme.

Jeg var lidt hurtig, du havde selvfølgelig skrevet kan kun gemme i
png og bitmap.

89a er den (a)nimerede udgave af gif formatet.
Avatar billede caloni Nybegynder
12. august 2012 - 21:18 #12
Jeg højreklikker -> vælger i menuen 'Gem som...' -> valgmuligheder: png og bitmap.

Det står i spørgsmålet.

Explorer 9.
Avatar billede pstidsen Novice
12. august 2012 - 23:55 #13
Har du prøvet i en anden browser? Hvilken gif fil er det galt med?? Alle eller ?? Link evt. til en.
Avatar billede caloni Nybegynder
13. august 2012 - 00:15 #14
Det er alle animerede gif filer. Ligegyldigt hvor på nettet. Jeg får ikke muligheden Gem som GIF.
Avatar billede caloni Nybegynder
13. august 2012 - 00:17 #15
Det er heller ikke livet om. Er jo bare tre filer jeg vil gem. Kan leve uden. Er det ikke også ved at have trukket ud for længe ...
Avatar billede pstidsen Novice
13. august 2012 - 09:17 #16
#15: Hvis du skriver de tre links til dem du vil have, så kan vi downloade dem og sende dem til dig.
Avatar billede caloni Nybegynder
13. august 2012 - 20:11 #17
Kan ikke sige hvorfor, men vil nok være en dårlig ide!
Avatar billede yvstre77 Praktikant
17. januar 2014 - 14:13 #18
lol