Avatar billede zipp1000 Nybegynder
12. august 2012 - 22:30 Der er 4 kommentarer

ang Overclcoking

Hver gang jeg prøver at overclocke over 4.5 ghz for jeg bluescreen når jeg starter op. Hvad kan dette skyldes?
evt vcore som skal sættes lidt op eller hvordan.

Er ikke ekspert på dette område, så er det sagt :-)

i7 3770k
z77-ds3h
Avatar billede EDB-Eksperten Nybegynder
12. august 2012 - 22:41 #1
Ja inden der er nogen der kan hjælpe så skal du skrive hvad du har gjort (dine settings) så kan vi tweeke lidt på den efterfølgende :-)
Avatar billede zipp1000 Nybegynder
13. august 2012 - 15:45 #3
anyone?
Avatar billede Mcbeer Nybegynder
04. september 2012 - 01:07 #4
For det første: Det er et meget "lille" bundkort du prøver at overclocke på. Hvis OC'ing er noget du vil gå op i, ville jeg på et tidspunkt opgradere til ét større bundkort (alá MSI Z77 MPower).

og så til dit nyeste spørgsmål: Der skal flere volt til din CPU! MEEEREEE VOOOLT! Prøv noget 1,1-1,2 så længe du har køler kapaciteten til at kunne holde den kold. Evt fortæl hvilken køler du har?