Avatar billede janbangm Nybegynder
13. august 2012 - 17:03 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Safari

Hej med jer

Dette script:

<SCRIPT LANGUAGE="JavaScript" TYPE="text/javascript">
    function opdater()

{

parent.frames[1].location.href = 'fram2.asp?valg1=' + document.getElementById('valg1').options[ document.getElementById('valg1').selectedIndex ].value;

}

</SCRIPT>

Virker i Explorer men ikke i Safari.

Hvad gør jeg galt
Avatar billede olebole Juniormester
13. august 2012 - 17:24 #1
<ole>

Prøv at lægge et link til siden

/mvh
</bole>
Avatar billede janbangm Nybegynder
14. august 2012 - 09:12 #2
Avatar billede olebole Juniormester
14. august 2012 - 16:28 #3
Det er ikke kun i Safari, siden ikke virker. Faktisk er Explorer den eneste browser, der kan håndtere den. Koden er desværre alvorligt forældet, og jeg er ikke lige klar over, hvilken af de mange fejl, som er den udløsende faktor.

Det bedste, jeg kan råde til, er at skrive sitet om i lidt mere tidssvarende kode  =)
Avatar billede janbangm Nybegynder
14. august 2012 - 16:45 #4
Hej Ole

Tak for hjælppen. Er det så ved at lave det i Tabeller

Hvis du lægger et svar, skal du få de point i morgen. Jeg er ikke hjemme i aften.

Jan
Avatar billede olebole Juniormester
14. august 2012 - 17:22 #5
Ellers tak, jeg samler ikke point. Læg selv et svar og accepter det, så tråden lukkes  =)
Avatar billede janbangm Nybegynder
14. august 2012 - 21:45 #6
Nej jeg synte du skal have dem
Avatar billede janbangm Nybegynder
19. oktober 2012 - 10:15 #7
Lukker