Avatar billede souidr Novice
14. august 2012 - 10:16 Der er 2 kommentarer

Selected værdi fra et DropDownMenu

Hej allesammen

Hvordan laver man et SQL query i VB (Visual Studio 2005):

Jeg har 3 DropDownmenu med værdier fra et AccessDB. I den først vælges et værdi, den næste skal kun hente de værdier hvor værdien fra den første indgår og den sidste skal hente kun de værdier som indgår i DDmenu1 og DDmenu2. til sidste, en datagrid viser alle forkomstser hvor alle 3 værdier findes.

måske med et subselect, men jeg er hverken en nørd eller et ørn i VB.

Kan du lave hele proceduren som jeg kan copy&paste, falder der 150 point i din turban.

PS. mit "project" bliver lavet som "WebSite" i Visual Basic 2005, men må godt laves i et andet format (VB form, f.eks.)
Avatar billede souidr Novice
14. august 2012 - 12:35 #1
Problem løst.
Avatar billede souidr Novice
14. august 2012 - 14:17 #2
Sorry, åroblemet var IKKE læst alligvel, tilbudet gælder stadivæg