Avatar billede zipp1000 Nybegynder
14. august 2012 - 22:14 Der er 6 kommentarer

Grafikkort dødt, eller?

Sad og surfede på nettet, da der pludselig kom noget flimmer på skærmen, og den gik ud, jeg har prøvet at opdatere grafikkort driver, virker ikke. Nogle der ved om dette skyldes grafikkortet eller nogen anden ting?.

Havde én enkelt gang hvor der ikke var noget, prøvede også kortet i en anden maskine, der virkede det (prøvede dog ikke at starte maskinen op flere gange, eller have den kørende i længere tid)

her er en film hvor i kan se hvad der sker.
http://www.youtube.com/watch?v=_ipme22SEBU&feature=youtu.be
Avatar billede kimtheman Novice
15. august 2012 - 00:02 #1
Gik computeren helt ud uden at starte igen?

Så kan det måske være et varme problem.
Avatar billede zipp1000 Nybegynder
15. august 2012 - 00:07 #2
nope kun skærmen, og computeren er vandkølet så det bruge det ikke være :)
Avatar billede kimtheman Novice
15. august 2012 - 00:24 #3
Tja der er nok ikke meget andet at gøre end prøve dig frem og så lidt længere tid og med genstart osv.

Men synes dog det ligner på videoen, at grafikkortet er ved at stå af eller skærmen.
Avatar billede zipp1000 Nybegynder
15. august 2012 - 00:28 #4
det er et gtx670 der er under en måned gammel, og skærmen kan det ikke være da jeg også har prøvet andre skærme :-(
Avatar billede kimtheman Novice
15. august 2012 - 00:33 #5
tja fordi det er under en måned gammel er jo ikke det samme som der ikke kan være noget galt med det.
Men få det prøvet i anden maskine og længere tid og se hvad der sker.
Ellers er der vel ikke meget andet en driveren tilbage. Men hælder nu mere til kortet.
Avatar billede Slettet bruger
15. august 2012 - 07:19 #6
test graffikkortet med burn in test

http://www.passmark.com/download/bit_download.htm

m.v.h