Avatar billede caloni Nybegynder
16. august 2012 - 18:49 Der er 5 kommentarer

Braun barbermaskine

Jeg skal have købt en ny barbermaskine. Og det skal være Braun (ikke Philips eller andet).

Så til dem som (i år) har købt en Braun barbermaskine: Hvad kan I anbefale (eller fraråde)?

På forhånd tak.
Avatar billede caloni Nybegynder
16. august 2012 - 18:52 #1
Glemte noget meget væsentligt: Vil ikke betale mere end 1000 kr - eller lige der omkring.
Avatar billede finb Ekspert
16. august 2012 - 20:29 #2
Jeg har kun gode erfaringer med Braun,
køb den mest simple,
jo færre funktioner,
desto længere holder den
mvh
finb
Avatar billede caloni Nybegynder
17. august 2012 - 00:57 #3
Ok. Har heller ikke brug for en masse funktioner. Tænker mere på dens evne til at barbere. Der er vel forskel på f.eks. serie 3 og serie 7.

Kigger på serie 3, da de er til at betale sig fra (vil ikke give 2500 for en barbermaskine). Men kun hvis de barbere godt nok. Har jeg svært ved at finde ud af.
Avatar billede caloni Nybegynder
17. august 2012 - 01:02 #4
Er umiddelbart hooked på denne: http://www.shavershop.nl/product/145437/braun-360-4-series-3.html

Koster mellem 800 og 900, hviket er perfekt. Men kan ikke finde nogen dansk side hvor den sælges.
Jeg ved så ikke om det har betydning? hvordan fungere det hvis den skal til reparation? Sender mman den til forhandleren / hvor man har købt den, eller direkte til Braun?
Avatar billede caloni Nybegynder
24. august 2012 - 21:15 #5
Endte med at købe en 349s-4

Og til trods for jeg inde da har søgt det hale av internettet, opdager jeg først efter købet at der findes en 380 model med nøjagtig samme udseende, en ekstra (god) funktion + etui (var der sgu ikke med den jeg fik, hvilket er utrolig ringe!). "Lidt" træls! :/