Avatar billede 8600jlo Novice
17. august 2012 - 13:23 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

fejlkode0x81000019

Jeg har en Verbatim ekstern HD med kap. 259 GB, jeg bruger den til at lave sikkerhedskopi af min HD. Det har også virket helt perfekt indtil nu.
I går ville jeg opdatere min sikkerhedskopi, men kunne ikke få det til at virke. Det endte med at jeg formaterede den eksterne HD og forsøgte igen.
Heller ikke dette lykkes, der kommer en fejlkode 0x81000019 og oplysninger om at læse programhændelsesloggene VSS og SPP de sidste kan jeg ikke finde.
Jeg håber på at få noget hjælp, så jeg kan få lavet en sikkerhedskopi af min HD
Avatar billede 8600jlo Novice
17. august 2012 - 14:36 #2
Hej cyperspace
Tak for din kommentar, men det forstår jeg ikke meget af, jeg er ingen nørd men almindelig bruger uden megen teknisk it viden
Avatar billede 8600jlo Novice
16. september 2012 - 14:05 #3
Mit problem er løst med hjælp fra "Microsoft answers" ved at jeg har overført kapacitet fra partition C: til partition "system" hvorefter jeg igen kan sikkerhedskopiere til min ext. HD.
Tråden kan herefter lukkes.