Avatar billede millesky Novice
19. august 2012 - 03:18 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hvordan starter jeg excel op i et regneark (Excel 2011 til MAC)

Jeg har excel 2011 til MAC, når jeg åbner Excel skal jeg vælge, hvilken "Templates" jeg vil benytte. Men jeg vil bare gerne åbne op i et normalt regneark, er der nogen som ved, hvordan man indstiller det? Jeg har en engelsk excel version.
Avatar billede 220661 Ekspert
19. august 2012 - 09:12 #1
Kører ikke Mac med Excel 2011, men fandt denne her, som jeg håber kan hjælpe dig i at få startet et normalt regneark op:
http://excelsemipro.com/2011/08/zoom-to-125-percent-excel-2011-default-workbook/
Avatar billede millesky Novice
19. august 2012 - 21:59 #2
Tak, men jeg fik ikke rigtig svar på det jeg søgte via linket, du vedhæftede. Men nu har jeg brugt noget tid på google og er endt med at finde en løsning.
Avatar billede millesky Novice
19. august 2012 - 22:04 #3
ER KLARET SELV..
Avatar billede 220661 Ekspert
20. august 2012 - 16:35 #4
Kunne du ikke lige fortælle hvordan du gjorde det?
Det er jo det det hele drejer sig om her.
Andre kunne måske bruge dine løsninger
Avatar billede millesky Novice
20. august 2012 - 18:50 #5
Jo selvfølgelig god pointe.. Desuden ser jeg først nu, at du henviser til med link, hvordan man åbner et normalt regneark op, den del havde jeg styr på ;)

Vejledning:
1. Åbn et regneark
2. Tryk Excel i øverste felt
3. Vælg Preferences
4. Vælg General
5. Fravælg "Open Excel Workbook Gallery when application opens"

Derefter åbner Excel automatisk op i det klassiske regneark, når man åbner programmet.
Avatar billede 220661 Ekspert
20. august 2012 - 19:11 #6
Super tak for info :-)
Fortsat god aften.
Så hopper jeg af her.
Avatar billede millesky Novice
20. august 2012 - 19:16 #7
Thanks :) også god aften til dig..