Avatar billede Jackylen Nybegynder
21. august 2012 - 15:21 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Ipad/USB

Hej.
Min datter har fået ipad med tastatur som hun vil bruge i skolen. Kan man på en eller anden måde overføre dokumenter, som hun har skrevet på ipadén til et usb stik, da det åbenbart er det lærene vil ha dem leveret på ?? Hvad kunne alternativet være ?? Total forvirrende når man selv er Windows mand :-)

På forhånd tak...
Avatar billede Slettet bruger
21. august 2012 - 16:12 #1
Det er jo meget bøvlet med en iPad. Jeg tror det nemmeste er, at sende dokumentet som mail til en windows eller Mac computer. Så kan man printe det eller lægge det på USB derfra.
Avatar billede Mathias662 Nybegynder
21. august 2012 - 17:49 #2
Ved du hvilken app hun har skrevet dokumentet i?
Avatar billede Messi2670 Nybegynder
21. august 2012 - 19:38 #3
Du kan også bruge en mini-usb stik, og overføre filen over på din PC/Mac.
Og derefter overføre den videre til en usb.