Avatar billede dosmer Nybegynder
21. august 2012 - 18:18 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hvorfor skal jeg pludselig vælge bruger i Windows 7, når der kun er én at vælge imellem?

Jeg købte for nylig en LG blu-ray/HD-recorder, som kan kobles trådløst til PC'en (hjemmenetværket) via routeren. Og nu kan jeg pludselig ikke bare tænde PC'en og lave noget andet, mens den booter, næ - jeg skal hen og vælge hvilken brugerprofil jeg vil logge på med, selv om der kun er 1 at vælge imellem!

Hvordan i alverden slipper jeg for det?
Avatar billede dosmer Nybegynder
21. august 2012 - 19:49 #2
Tusind tak - det virkede!

Smid et svar, så jeg kan give dig point!
Avatar billede chalde Seniormester
21. august 2012 - 22:15 #3
Bare behold point :)
Avatar billede dosmer Nybegynder
22. august 2012 - 02:19 #4
Ok