Avatar billede caloni Nybegynder
24. august 2012 - 21:24 Der er 3 kommentarer

Leder efter en bestemt kortfilm

Jeg har forgæves brugt timer forsøget på at finde en bestemt kortfilm.

Det hele foregår på en scene. På scenen kommer der en masse  kyllinger ind (forklædte børn). En "jæger" (husker ikke forklædningen) skyder dem en efter en ...

Hele sceneopsætningen er meget speciel/bizar. Og det hele akkompagneres af noget heller ikke helt almindeligt musik.
Avatar billede 220661 Ekspert
25. august 2012 - 11:12 #1
Har du en ide om hvor gammel den kan være?
Er der tale på den, og hvilket sprog evt?
Avatar billede finb Ekspert
25. august 2012 - 11:17 #2
Prøv nogle søgeord på youTube, chicken, hunter, osv..
finb
Avatar billede caloni Nybegynder
25. august 2012 - 19:48 #3
finb

Har jeg prøvet. Både Google og YouTube. Er sikker på den ikke er på YouTube.

220661

Desværre kender jeg ikke årstallet. Men det må være et sted mellem 2004 og 2008. Men det bliver det jo ikke ret meget nemmere af.

Der er ingen dialog i filmen.
Husker desværre heller ikke nationaliteten.

Filmen hed måske (er langt fra sikker) enten 'Chicken hunt' eller 'Chicken dance'. Hælder mest til det sidste. Men har desværre ikke hjulpet mig i min søgen.

Jeg ved der på YouTube ligger en masse optrædener med børn klædt ud som høns eller kyllinger under titlen 'chicken dance'. Og baggrunden for filmen er derfor muligvis den samme som for disse videoer. Men det er ingen af dem på YouTube. Det er alt sammen amatøroptagelser. Den jeg leder efter er som sagt en professionel kortfilm.