Avatar billede kaosdk Novice
25. august 2012 - 12:05 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Monster PC

Halløj!

Kigger lidt på forskellige samlede PC gamerløsninger og der findes mange forskellige tråde med den slags i. Jeg vil dog gerne starte endnu en, da jeg ikke har set denne debateret endnu.

Hvis jeg kigger på disse 2 konfigurationer - Hvilken ville være det bedste valg?

Er det bedst med ATI eller Nvidia ?  Se disse 2 konfigurationer og så håber jeg der kunne komme et par gode svar på hvad der ville være det bedste valg..

1. http://www.fcomputer.dk/computer/f%C3%A6rdigsamlet-pc/f%C3%B8niks/intel-ivy-bridge-i7-hd7950-x-large-gamer-cm.html

2. http://www.fcomputer.dk/computer/f%C3%A6rdigsamlet-pc/f%C3%B8niks/intel-ivy-bridge-i7-gtx670-x-large-gamer-cm.html

Umiddelbart 2 vilde maskiner - Men hvilken er den "vildeste" af dem...

Tak foreløbig.
Avatar billede tiger_dk Mester
25. august 2012 - 12:49 #1
udnilbart vil jeg vælge den her http://www.fcomputer.dk/computer/f%C3%A6rdigsamlet-pc/f%C3%B8niks/intel-ivy-bridge-i7-hd7950-x-large-gamer-cm.html , som er den første du linker til, nok grundet til noget af det nyeste ATI genrations grafikkkort !

Men den http://www.sharkgaming.dk/almightyshark.html er også vil, men, der skal du godtnok have tegnedrengen iorden !
Avatar billede tiger_dk Mester
25. august 2012 - 12:50 #2
beklager stavefjel, jeg laver....
Avatar billede poisen1087 Nybegynder
25. august 2012 - 21:33 #3
Den vildeste PC, jeg til dags dato har set i en butik/netbutik,
http://www.komplett.dk/k/ci.aspx?sku=10619

Men den koster også hvad der svarer til meget :D
Men nøjj den er vild :D
-
Specifikationer fra hjemmesiden.
CyberLink DVD Suite 7, 6Channel, OEM CD
Stødsikker PC-æske
QPAD FH Komplett L.E.
Cooler Master Cosmos II Ultra Tower
Cooler Master Silent Pro Hybrid 1300W
ASUS RAMPAGE IV EXTREME, Socket-2011
Intel® Core i7-3960X Extreme
Corsair H100 Hydro Series CPU Køler
Kingston DDR3 HyperX T1 1600MHz 8GB KIT
ASUS GeForce GTX 690 4GB PhysX CUDA
Intel® SSD 520 Series 240GB 2.5"
Lite-On DVD/Blu-Ray Reader, iHOS104-06
MS COA Label Windows Ultimate 7
MS DVD Win H.P/Pro/Ultimate 7 DK 64bit
MS ROYALTY Win Ultimate 7 Nordic
Garanti - Send ind,
Gamer Extreme Standard

:D
Avatar billede kaosdk Novice
25. august 2012 - 22:43 #4
Til Mikkel,

Ja -- meeeeeeeeeen...  39K for en gamer-pc..  Det bliver ikke lige i denne omgang.. hæhæ.. Men ja - Den ser da noget vild ud med de specifikationer.
Avatar billede kaosdk Novice
25. august 2012 - 22:45 #5
Til tiger_dk

Så du mener at med den med ATI-kortet - Så går jeg ikke glip af en hel masse hvis jeg vil have ordentlig performance i et stykke tid.. ;-)
Avatar billede sorenvp Nybegynder
25. august 2012 - 23:32 #6
hvis jeg stod med 10-12k til en pc nu, ville jeg klart vælge noget i stil med den her.
http://www.komplett.dk/k/ci.aspx?sku=10660

Du får samme CPU, bedre grafikkort, "med mindre du har planer om at tilkoble 3 skærme og game bf3, så får du brug for mere end 2gb vram", gtx 680 er hurtigere end AMD HD7950

Dog 8gb ram mindre men du spare 1000kr

du kan tilkøbe flere ram for "ingen ting" http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=626265
Avatar billede kaosdk Novice
25. august 2012 - 23:37 #7
sorenvp

Tak for buddet..  Syntes ikke helt jeg kan se bestykningen af den maskine du linker til ...
Avatar billede kaosdk Novice
26. august 2012 - 00:04 #8
Kæft det er svært at finde den rette.. Mulighederne er mange..

Nogle der har købt nogle færdigbyggede pcere på det seneste som har levet fuldt ud til forventningerne osv..

Vil gerne høre om erfaringer på hvad der er det rette valg for en hardcore maskine der både klarer spil m.v. som er standarden idag..    ;-)
Avatar billede tiger_dk Mester
26. august 2012 - 14:26 #9
Her for år siden købte jeg en ny pc hos sharkgaming - den her http://www.sharkgaming.dk/shark-brutality-i5-edition.html , med en del forbederinger, den har jeg været rigtigt godt tilfreds med, jeg har kunne spillet alle de nyeste spil i den højste opløsningen uden problemer.
Avatar billede kaosdk Novice
28. august 2012 - 10:05 #10
Avatar billede tiger_dk Mester
28. august 2012 - 18:07 #11
udmilbart vil jeg sige, at det er en pæn kraftig maskine !
Avatar billede kaosdk Novice
28. august 2012 - 22:12 #12
Lukker tråden ..  Tak for inputs - points gives til tiger_dk for den mest aktive i denne tråd..  ;-)
Avatar billede kaosdk Novice
28. august 2012 - 22:13 #13
Send lige anmodning tiger_dk - Så får du dem lige..  For lang tid siden jeg sidst har brugt systemet.. Så kom til at oprette en point aktivitet til mig selv.. ;-)
Avatar billede tiger_dk Mester
01. september 2012 - 14:19 #14
ping... op ret et et inlæg som hedder "Point til tiger_dk", så ligegr jeg et svar deri !