Avatar billede brian_j Nybegynder
28. august 2012 - 07:50 Der er 1 løsning

Dune HD media player

Jeg har en Dune HD smart B1 mediaplayer, som står i min stue, den vil jeg gerne have koblet på min eksterne harddisk som står i et andet rum. Jeg har anskaffet mig en Konig usbnetbox med ethernetindgang og 4 usb indgange, den har jeg så sat min harddisk på via usb og havde så håbet på at jeg kunne se harddisken via min Dune mediaafspiller, men det kan jeg desværre ikke, er det mon fordi at harddisken skal sættes op via ftp eller smb for at jeg kan se den via Dune?
Er der nogen der har et forslag til hvordan jeg ellers kan få fat i min harddisk fra min Dune?
Avatar billede brian_j Nybegynder
01. februar 2013 - 11:15 #1
Lukkes