Avatar billede MaltheQuorp Nybegynder
01. september 2012 - 10:56 Der er 3 kommentarer

Kan kun se mit SD kort men ikke min anden harddsik?

Hej Eksperten.

Jeg har formateret min computer og nu kan jeg kun se mit SD kort aner ikke hvad skal skal gøre jeg har 1tb på min computer, men det drev kommer ikke frem. Har kigget inde på Diskhåndtering hvor jeg kun kan finde SD kort og ikke andet.

Noget hjælp hurtigt?
Avatar billede Slettet bruger
01. september 2012 - 13:02 #1
ja du skulle måske få den opdateret hos microsoft så skulle drevet megert gerne fremkomme

kunne være servicepacks 1 du mangler
Avatar billede thov Forsker
01. september 2012 - 14:38 #2
Eller også er det bundkortets drivere, herunder USB 2.0, som mangler at blive installeret.
Avatar billede Slettet bruger
01. september 2012 - 18:30 #3
Ok du er altså inde i windows Diskhåndtering, og det er formodentlig en stationær? Har du prøvet med et andet kabel? at flytte kablet til en anden indgang på bundkortet? kan du se disken i bios? er der ordentlig forbindelse til strømforsyningen?