Avatar billede eblakoe Nybegynder
01. september 2012 - 11:58 Der er 4 kommentarer

Win 7

Hej Eksperter
Efter at have kort Windows rensning ( hed det nok ) kan jeg ikke starte Win 7 op hverken i fejlsikret tilstand, normalt eller via promt. Den læser driverne fint ind men kommer ikke videre end det,
står med pil og sort skærm.
Hvad gør jeg??
mvh Eivind
Avatar billede claes57 Ekspert
01. september 2012 - 12:07 #1
sæt cd med win7 i, og vælg Reparer.
Avatar billede eblakoe Nybegynder
01. september 2012 - 14:38 #2
Hej
Problemet er at win 7 er præ installeret på maskinen
Avatar billede claes57 Ekspert
01. september 2012 - 14:53 #3
så må du låne en skive (det er lovligt) fra en, som har en - det skal være præcist samme version (inkl evt sr1 opdatering) som det fremgår af det mærke, der typisk sidder på undersiden af din.

Jeg kan forstå, at du heller ikke laver backup af data? begynd på det ;) evt via nogle af de cloud-løsninger, der findes (skydrive/dropbox/google drev).
Avatar billede poko1 Ekspert
01. september 2012 - 14:55 #4
Kan du komme hertil så prøv mulighederne!
http://img24.imageshack.us/img24/8913/fejlsikret.jpg