Avatar billede John64 Nybegynder
03. september 2012 - 18:05 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

iPhone hjælp

Hej har tænkt mig at købe en iphone, men skal jeg så have et abonnement og betalle fast hver måned, eller kan jeg godt få et taletids kort som man tanker op, ligesom i gamle dage?
Avatar billede claes57 Ekspert
03. september 2012 - 18:13 #1
du kan da bare købe telefonen kontant, og så vælge abonnement som du vil.
Avatar billede Michael2650 Nybegynder
04. september 2012 - 08:17 #2
Præcis som Claes skriver.

Bare husk at få noget data med i dit abonnoment / taletids kort, eller kan det blive en dyr fornøjelse :)
Avatar billede John64 Nybegynder
04. september 2012 - 16:35 #3
Tak, men er 500 mb. data nok, til at surfe rundt på nettet en til to gange om dagen? + vis man har trådløstnetværk kan man så ikke koble ens iPhone op på det gratis også bare surfe løs?
Avatar billede Michael2650 Nybegynder
04. september 2012 - 17:13 #4
Kommer an på om du bla. tager mange billeder med din iPhone, og har Photostream (tror jeg det hedder) aktiveret. Fordi så bliver hvert billede du tager uploadet med det samme til Apple's server, og det kan godt hive lidt på trafiken.

Bare vær klar over det ;)  Det kan dog også godt slås af ;)

Men det burde du nok kunne klare :)
Avatar billede John64 Nybegynder
04. september 2012 - 17:47 #5
Mange tak :)
Avatar billede Michael2650 Nybegynder
11. september 2012 - 10:38 #6
Du har givet dig selv points :O !!
Avatar billede John64 Nybegynder
11. september 2012 - 16:48 #7
Ahh f**k. Hvordan ændrer jeg det?