Avatar billede xjln Juniormester
04. september 2012 - 14:53 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Oprette rullelister i Numbers på iPad

Har et excel ark som der er oprettet nogle rullelister i vha datavalidering.
Når jeg så vil anvende arket i Numbers på min iPad er de der ikke længere, er der nogen der kender til en løsning på dette?
Avatar billede jjbirk Nybegynder
08. september 2012 - 14:04 #1
Fandt du ud af dette ??
Sider med samme problem, samt de låste celler heller ikke er låst når man åbner i numbers :-(
Avatar billede xjln Juniormester
19. september 2012 - 08:36 #2
Nej der er en del bøvl ved at skifte mellem excel og numbers.
Fik løst min opgave ved at købe numbers til min mac for at opsætte arket deri og det virker også fint på min iPad. Når så der eksporteres til excel er cellernes indhold der stadig men ikke de smarte funktioner.
Det er dog ok til min opgave for det er på ipaden det laves mens man er ude af huset, excel kun for at andre kan se resultaterne.