Avatar billede FelixGraversNielsen Nybegynder
05. september 2012 - 07:18 Der er 4 kommentarer

Videoklip i hak

Hej jeg hedder Felix og er 11 år. Jeg kan rigtig godt lide at lave film med min ven, men jeg har lige ét problem. Jeg kan ikke se den video jeg har lavet. Eller det vil sige at jeg godt kan se den, den hakker/lagger bare helt vildt meget hele tiden!!! Så jeg bliver nød til at lægge det på youtube før at jeg kan se videoen. Hvis jeg så prøver med VLC Media player bliver videoen bare forvrænget og spejlvendt.

Nogen der kan hjælpe?

PS: Er på windows 7
PS(igen): Check de videoer mig og min ven laver ud her: youtube.com/MvProEffects1
Avatar billede wickedd Juniormester
05. september 2012 - 09:51 #1
Jeg havde det problem med min gamle computer, men det var mest fordi harddisken var langsom og mine videoer ikke var blevet komprimeret.
Avatar billede FelixGraversNielsen Nybegynder
05. september 2012 - 11:04 #2
hmmmm...
Avatar billede cyberspace Nybegynder
12. september 2012 - 14:12 #3
blot et foreslag  prøv at hente windows mediaplayer classic home cinema http://mpc-hc.sourceforge.net/downloads/

har på et tidligere maskine oplevet at vlc player har hakket m.m. ved afspildning
Avatar billede trav4u2 Novice
06. oktober 2012 - 14:07 #4
Hej Felix.

Det er nogle fine video'er du har lagt på Youtube. Måske lidt for voldelige til min smag ;)

Den typiske årsag til at en video hakker er, at computeren ikke kan følge med, men det klarer du let ved at konvertere dine klip til et format og en billedstørrelse, der kræver mindre kræfter.

Du kan evt. bruge dette program til konverteringen:
http://www.xmedia-recode.de

God arbejdslyst!