Avatar billede karstenjunior Nybegynder
05. september 2012 - 10:30 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

eboks

jeg har lige fået en bærbar med win 7 - 64 bit.
Når jeg vil åbne et dokument åbnes det i word og dermed ulæseligt.
Jeg har flere gange geninstalleret adobe reader, men uden resultat.
Jeg får hele tiden besked om at installere adobe, men tilsyneladen finder systemet ikke adobe, når det skal åbne pdf-filen
05. september 2012 - 10:36 #1
AcrobatReader instaleres herfra ->

http://get.adobe.com/dk/reader/  (FRAKLIK det der Crome halløj!!!)

Efter instalation så kør AcrobatReader én gang - evt. brug [Hjælp] [Kontroler for opdateringer] ...

---

Du bør lige følge op / lukke her ->
www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/karstenjunior
Avatar billede claes57 Ekspert
05. september 2012 - 10:39 #2
højreklik på en pdf-fil, og vælg 'Åben med' find frem til adobe, og tjek lige at der er hak i 'brug altid dette program fremover', så ok.
Avatar billede karstenjunior Nybegynder
05. september 2012 - 12:15 #3
Der er ingen af de 2 forslag der virker.
Når jeg tester pc´en i nemid, kan testen ikke finde adobe reader - dette elvom jeg installerer org. via nemide´s side
Avatar billede claes57 Ekspert
05. september 2012 - 12:32 #4
du har to versioner af internet explorer - den ene har et (64-bit version) efter - prøv den IE, som du ikke kører på som standard.
Avatar billede karstenjunior Nybegynder
07. september 2012 - 08:55 #5
Hej claes57.
Det virkede
Avatar billede claes57 Ekspert
07. september 2012 - 10:49 #6
ok - bare luk spg ved at acceptere dit svar som løsning.